fredag 17 juni 2011

Mycket nytta...


Jaha då har man fått en massa gjort...
Jag har städat ur vår verkstad, från allt som vi inte ska ha där!!
Blir snart Loppis kan jag säga!!!

Sen håller jag på att högtryckstvätta större delen av stallet!!
Där ska vi inte ha hästar mer, sådär har vi andra planer!!!

Sen har jag målat lite möbler,, som vanligt..ler!!!
Känns bra när man får undan saker som hänger över en!!
Man vill ju ha ordning & reda, som det snart är nu!!!

Ha en skön fredagskväll!!
Kram Linda


2 kommentarer:

  1. jättefin bild, ja ibland behöver man rensa bort lite, och måla möbler finns det något som är så rogivande som det ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att få rensa, känns så bra efteråt. Såg på dina föregående bilder att dina gurkor växer så fint, än har jag bara blommor, men det kommer väl hoppas jag ;) Christina

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!