tisdag 7 juni 2011

Helsingör med mamma...


Helsingör...

Hej!!! Idag har jag & min mamma tagit en tur
till Danmark Helsingör!!!

Vi gick runder & strosade, tittade på allt fint dom har
att erbjuda, vackra blommor, mysiga cafe´n
kläder inredning mm...

Så vackra citronträd, rejäla vinrankor, fikonträd mm
Åh jag älskar deras hus & gränder!!!

Vi tog en god fika, som ni ser...
Jag handlade lite kläder, och framförallt
så har jag mina älskade ärtor med hem....

Det var skönt att bara få vara & att ha
lite egentid med min mamma, det  behövs!!!
Det får vi göra om, för jag har beställt ett par
skomakarlampor till vårt kök!!!

HA DET BRA Linda!!!

3 kommentarer:

  1. GULLUNGE, Älskar Dig, Mamma.

    SvaraRadera
  2. Halloj på er!
    Vad avis jag blir. Ser super mysigt ut. Saknar er och sockerärtor ;0)
    Vi syns ju snart. Bamsekramiz Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Syrran!!! Du får komma ner i sommar, så åker vi över tillsammans!! Åhh köper ärtor!!
    Saknar er med, men snart syns vi!!!
    Kram på er!!!

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!