torsdag 31 mars 2011

Tävlingsdags igen...

VÅR SJAL

Denna gången tävlar ni om denna vackra sjal, så
fin att ha på sig nu när det är vår...

Den är i lila, beige och även ett sött rutmönster
med små vita blommor på!!

För er som tävlar på bloggen:
1 lott: en kommentar
2 lotter: länka till bloggen med bild

För er som ej har blogg, men facebook
1 lott: gå in och gilla Gamla stallet på facebook
2 lotter: länka vidare till Gamla stallet

Meddela oss vilket ni gör, och
LYCKA TILL!!

Missa inte att Magasin Nr 3 från Jeanne ´d arc Living
finns i butik, och vi skickar det till er för endast 11:-

Vi kommer att fortsätta att sälja Magasinen
i fortsättningen!! Linda

6 kommentarer:

  1. Åh vad fin! Den vill jag ha!!!!!!!! Länkar med bild också såklart!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tävling... så mysigt och vilken vinst. Håller tummar och tår att sjalen hamnar runt min hals :=))
    Länkar till dig...
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  3. Vad vacker den är. Skulle passa mig alldeless utmärkt.
    Vacker blog du har.
    Ha det fint.
    Anje

    SvaraRadera
  4. vilken underbart vacker sjal, jag är klart med och tävlar :)

    Länk från min blogg:
    http://pennys.webblogg.se/2011/april/jag-tavlar-om-en-sjal.html

    När avslutas tävlingen?

    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  5. Självklart är jag med o tävlar, har länkat med bild i min blogg här: http://iannasliv.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  6. Japp, jag vill vara med i tävlingen! Länkar naturligtvis! Kram Marianne

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!