söndag 20 februari 2011

Vill ha vår nu...



Hej!! Idag har jag varit iväg på en lite inspirationsrunda
med familjen, det behövs ibland!!
Jag vill bara ha värme nu... behöver
sol & energi....
Sen har vi börjat ta ett röj på gården på med varma
kläder och ut, eldat en massa kartonger..
Gått runt & tittat på våra häststaket, som är sönder
på många ställen nu, men så fort det inte
är fröset i marken, får vi ta itu med det...
Vår studsmatta har blåst ut i hagen....
Ha en skön söndagskväll, min blir framför tv:n
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ja...vår hade varit underbart. Solen gör ju sitt men det är så himla kallt! Du har inte öppet i butiken på söndagar va?

    SvaraRadera
  2. Ja lite piggare blir man av solen...
    Nej, men vill du komma förbi på en
    söndag, så ordnar jag det!! ring mig bara!!
    Kommer att ha öppet på söndagar, när det blir
    lite varmare!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!