tisdag 16 november 2010

Förberedelser....

Hej!! Hinner inte blogga just nu, har fullt upp med
förberedelser inför Julstämningen till helgen..

Idag har jag huggt granar att ha i butiken..
Plockat en massa granris att pryda med mera...

Flyttat in möbler ut mm...
En massa i görningen, en massa
julsaker att packa upp, som ska in till helgen..

Sen ska även min gosse opereras imorgon
han ska för andra gången skrapa en polyp..
Så tidigt ska vi in tilll hbg: s sjukhus imorgon...
Men om allt går bra, så kommer vi hem imorgon igen...

VILL BARA PASSA PÅ ATT TACKA MAMMA
SOM HJÄLPER MIG MED BUTIK & FÖRBEREDELSER
FÖR DET BLIR MYCKET ATT HINNA MED IBLAND!!!

ÄVEN SVÄRFÖRÄLDRAR SOM HJÄLPER TILL
MED VÅRA BARN...

Har stängt nu på torsdag 18 nov, pga av
allt som ska hinnas med....

JULSTÄMNING
20 & 21 NOV
KL: 13,00-18,00

Hoppas att vi ses i helgen!!!!

1 kommentar:

  1. Tack för omtanken. Just nu ikväll gör jag lussekatter till dig.Var orolig innan idag för lille drängen min, men vet nu att allt gått bra. Skönt.Pussa o Krama Johannez från mig.Vi ses imorgon.<3 <3

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!