måndag 22 november 2010

ETT STORT TACK.....




Till alla som kom ut till oss i helgen, mina gamla
kunder & även alla nya ansikten..
Vilken trevlig stämning, tomte, hästar mm
Men speciellt alla trevliga människor, att prata med.

Det har varit hektiskt att förbereda allt i veckan, även
min gosse opererades i veckan, sen fick min man
jobba över, så jag hann knappt med vad som
skulle göras...

Men det var verkligen värt allt
efter denna härliga helgen..

Jag vill även passa på att tacka alla som hjälpte till
med tomtegrotta, ponnyridning mm

ETT EXTRA STORT TACK VILL JAG GE MIN
MAMMA SOM VAR EN PÄRLA DENNA HELG!!

Nu ska jag slöa & läsa lite, känner mig krasslig,
ont i halsen & frossar!

TUSEN TACK ÄN EN GÅNG TILL
ALLA SOM KOM UT TILL OSS!!

Linda & Mattias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!