lördag 14 augusti 2010

Tillbaks efter semester!!!

Hej, det var längesen, jag har haft semester i 3 v nu.
Det har jag verkligen behövt, har inte haft ett super väder men ändå!!!
Jag har haft min syrra på besök med kusinerna, det är alltid roligt är
dom kommer ner, fullt hus, man saknar dom när dom åker....
Vi har varit på skara sommarland mm
Sen har jag haft mycket besvär med mitt internet, så jag
ber om ursäkt, för dom som drabbades av sena leveranser..
Kunde inte hänga med på några beställningar, när jag fick problem...
Våra öppettider i butiken är tom augusti ut
LÖRDAGAR & SÖNDAGAR
13,00-17,00
LOPPISEN ÖPPET TOM SISTA AUG, FÖR I ÅR
Sen uppdaterar jag med nya öppettider inför hösten senare.
Har även ett nytt projekt här hemma som min käre man
har börjat på, berättar mer om det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!