lördag 21 augusti 2010

Höstmys...


Nu längtar jag faktiskt efter hösten, med allt mys, på kvällarna..
Tända en brasa, krypa ned under en filt, och en bra inredningsbok.
Eller slöa framför en film...

Igår O idag, har jag rensat detta ogräs, som bara växer, såå snabbt..
Men lite i taget, så ska det väl se lite bättre ut....
Även målat lite, till butiken....

Gamla stallet väntar in nyheter, men
för att kunna fylla på, så har vi REA i butiken...
Vi har rea på mycket, och kläderna har vi 50% rea
Så skynda O fynda....

Visar ett kort på min son, så här ser han ut, när
han väntar på popcorn, spännande
när det poppar,, ha ha
Nu ska jag hämta lite ved, ha en skön
lördagskväll.. Kram L

2 kommentarer:

  1. Oh gud så gullig Johannez är på kortet. Blir nästan gråtfärdig, för det är så längesedan jag såg honom.Johannez en stor puss o kram till dig från mormor. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Hej Linda...
    Har varit borta hos dej tre gånger nu...o alla gångerna har det varit stängt...=((
    Äldsta dottern är hemma från Växjö denna veckan, o vi hade tänkt titta bort till dej på fredag förmiddag..men då har du stängt?
    Hur e annars öppettiderna i helgen? Jag jobbar visserligen, men kan kanske trycka in ett besök...
    Kraaaamizar Git

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!