fredag 20 augusti 2010

Boken " LEV VACKERT"


Oj oj.. nu har boken " LEV VACKERT" kommit till butiken.
Klicka på länken ovan, så kommer ni till hemsidan, och kan köpa boken.

Åhh tyckte du att "Romantiska hem & Inspiration i vitt" Var en bra bok, då
kan jag säga att denna är ännu bättre, så mycket, fina bilder, recept, inspiration.

Jaa massor.. Så fort jag får tid, ska jag sätta mig Och läsa denna.

Vi har REA i butiken, så att vi kan göra plats till nyheterna som är
på väg in.... Vi har rea på kläderna från STAFF i butiken...

ÖPPETIDER:
Lördag & Söndag
12,00-17,00

Från 2 september har vi nya
ÖPPETTIDER:
Torsd & Fred:
15,00-19,00
Lörd:
11,00-14,00
Sista söndagen i varje månad
11,00-15,00
Nätbutiken är alltid öppen....
Ha det så bra alla! Kram Linda

1 kommentar:

  1. OBS, Jag har försökt skicka efter boken Lev Vackert, men när jag klickar på bilden, så går det ej. Synd.Mamma.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!