onsdag 7 juli 2010

Liten Snobben!!!


Hej, det var ett tag sen jag skrev, här har det varit bra.
Vi hade jättetrevligt på midsommar, go mat med vänner.
Sen avslutade vi med poolparty hos grannen...

Denna helgen, var vi i danmark på shoppingrunda mm
Tittade in all fina hus, sen var vi på stranden...

På söndagen var vi ute med båten, över till Ven med vänner.
Tog en liten utsiktsrunda, sen åt vi jättegod mat...

Sen fick vi med oss en jätte söt hund med hem...
Idag har jag tagit in rosor, mina älskade Jasmin, som
doftar så gott...

Även lavendel. som jag har satt i badrummet...
Kram Linda

1 kommentar:

  1. så härligt att ta in en massa fina blommor! Det doftar så gott och det blir så fint!
    Tittar in hos dig någon gång under min semester! Kram/ Amelie

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!