lördag 3 april 2010

Trädgård mm

Ja idag, har vi tagit tag i trädgården, under öppettid i
butiken, så var pappa & Johannez ute & krattade löv
& skit från gården, mattias drog upp klätter växter
från rabatten, som han tröttnat på, så nu får vi hitta
på nåt nytt där, kanske nån fin buskros...
Jag hjälpte till, när jag stängt butiken, har klippt en
massa buskar, som växer som ogräs, så jag har
klippt ner dom rejält, vi ska fortsätta imorgon..
Sen har vi tagit fram möblerna, det känns så
härligt, när trädgårdsmöblerna kommer fram
då börjar man se fram emot trevliga
grillkvällar mm....
På tal om det så hade vi besök av Johannez
gudfar med flickvän, tog en paus & drack
kaffe med trevligt sällskap..
Även ett roligt kort tog vi på
Jimmie på häst i trädgården, Ha ha
Kan bara säga att temat var Naken...
Jag ska ta en dag snart & titta lite nya växter,
måste fylla upp lite, vill ha mycket som blommar,
sommaren igenom, med fina färger...
Detta har vi roat oss med på Påskafton, men det
är så härligt & avkopplande att vara ute..
Ha det fint alla Kram Linda

2 kommentarer:

  1. så duktiga ni har varit. jag har putsat fönster i vardagsrum,samt satt upp nya gardiner där.ska ta ut mina utemöbler imorgon.kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Du har oxå varit duktig!!!
    Puss på dig..

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!