söndag 4 april 2010

Förgätmigej....




Så nu har vi fortsatt vårt projekt i trädgården..
Nu har vi klippt ner det mesta, varit o fixat blommor.
Det blev den fina rosen "Fairy" ljusrosa, så vacker
Den ska jag titta ut på genom mitt köksfönster sen..

Sen köpte jag lite smått & gott, marktäckare mm.
Även lavendel, det är en klassiker för mig, med sin
härliga doft, men jag köpte hem förgätmigej, dom
är så vackra, så söta, nätta blommor, har satt dom
i en zinkspann, som jag sen tänkte övervintra..
ska köpa fler att sätta i rabatterna, sen är jag sugen
på ett Jasminträd, dom doftar oxå underbart...
Fortsättning följer...
Nu ska jag & min sambo åka på restuarang..
Ha det fint! Kram Linda

1 kommentar:

  1. Så fint det blev med vårflirten i zinkkruka.Jag har ju en zinkhink, tror jag härmar dig o gör likadant.kram.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!