lördag 20 mars 2010

Visst är den vacker...


Köpte 2st såå vackra Hortensior idag, dom har mellanlandat
i butiken i helgen, sen ska dom in till mig..
Så småningom ska dom planteras i min trädgård...
Tycker dom är så vackra...

Idag har det varit lite tråkigt väder, men snön försvinner
ju iallafall.... Många trevliga kunder har vi haft på
besök idag!!!

Sen har jag röjt i vårt garage, och målat lite möbler...
Min sambo, har bjudit på jättegod mat..
Marinerat Vildsvin, som var riktigt mört & gott..

Nu ska jag titta på körslaget!! Ha en trevlig lördag!!!
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. vilka fina blommor.vad du hinner mycket. var har du köpt dom?kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Hej mamma, jag har köpt dom i mataffären.
    Ja jag hinner med en del, men det har jag väl efter dig... puss på dig!!!

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!