måndag 8 februari 2010

Sagoläsning.....

Hej! Idag har jag varit hemma med min gosse, han fick feber igår.
Fast idag har han varit pigg & glad...

Så jag tog fram gamla sagoböcker, som johannez har fått av farmor!
Dom är riktigt fina, bilderna är sååå vackra, jämfört med böcker idag..
Vi läste några berättelser & så tittade vi på dom fina bilderna.

Sen har jag hunnit med att uppdatera min blogg lite, tyckte det behövdes en
förnyelse, nu när jag har gjort ny hemsida......

Har även pratat med min kära mor, tycker synd om henne nu.
Vi har smittat henne, med denna långdragna förkylning, efter
tre veckor, så känner hon sig inte alls bättre..
Nu får hon åka till doktorn, o få nåt för detta, så hon kan orka
komma ut till oss,, saknar henne nu... puss mamsen!!!!

Nu ska familjen frossa med lite glass,,mmmm
Ha det bra Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!