lördag 27 februari 2010

Röjning i butiken....


Hej!! Nu har vi fullt upp, har börjat röja i butiken, för
sammanslagningen mellan Anna & Heaven & Gamla stallet..

Det ska ändras om i hela butiken, men jag & Anna har
tagit ett rejält tag redan....

Det kommer att komma en massa nya möbler & mycket
annat nytt, men det tar lite tid, att göra allt...

Men fint kommer det att bli...

Bara vädret tillåter oss, att kunna köra med transport
på dessa vägar!!!


Idag, ska jag fylla på mitt ljuslager här hemma, det brinner
mycket ljus i dessa tider, men mysigt är det.....

Nu ska jag gå ut & fortsätta med La butique...
Ha en bra lördag!! Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ja jag var helt chockad igår kväll då jag upptäckte att mina kronljus var slut *panikångest* =D

    Helt underbar butik, den blev länkad direkt!!

    Jo, "vit" och "kulör" är små väggord som jag har köpt på EM-möbler, vet ej om de finns i alla deras butiker?

    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Jepp här behöver oxå ljusförrådet fyllas på...=))
    Går åt MASSOR ju....
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!