torsdag 11 februari 2010

Min älskling äter gröt....

Jag hade så roligt igår, min sambo tycker nog att det har varit för mycket godis, så han
ska bli nyttig, träna mm.....

Han ber mig att göra havregrynsgröt, vi äter inte gröt normalt hos oss..
Men ska man vara nyttig, så ska man..ler...

Idag har jag haft besök av lite damer i butiken, det var trevligt, dom fikade..
Jag har lagt in en massa nyheter i butiken, mycket Vintage!!
Har en favoritskål, som jag tycker är urvacker! (den på bild)



Det kommer att uppdateras mkt här i butiken... Titta in!!!

Jag får väl förbereda er på att butiken Anna & Heaven kommer att flyttas
över till Gamla Stallet, det blir en sammanslagning.
Sortimentet hos Anna, kommer att säljas hos Gamla Stallet.
Anna & Heaven kommer att stänga den sista april, från nu till dess kommer vi att
flytta över saker, ändra i butiken, jag hoppas att ni har överseende med detta!
Men det är possitivt & kommer att ske en radikal förändring!
Mvh Linda & Anna

1 kommentar:

  1. Hej Linda
    Min dator/mail har inte fungerat som den ska, men nu är det fixat.... Spännande med nya sidan och sammanslagningen med anna.... Allt rullar på med Enkla Ting, men det var inte överdrivet med kunder förra helgen, hoppas det dyker upp några imorgon.... Kram Kajsa

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!