onsdag 27 januari 2010

Förkylning!!

Usch nu har jag varit förkyld i över en vecka och det verkar inte ge sig
nu börjar det bli tråkigt, fick tyvärr ha stängt i butiken, eftersom
jag inte hade nån inhoppare(tråkigt), men man kan inte göra så mycket
när man ligger nerbäddad med feber!!!
Hoppas att ni har överseende med detta!!!

Åh man blir ju inte piggare av detta väder, man är helt chokad.
Jag älskar snö och vinter i all ära, men seriöst NU FÅR DET VARA NOG!!!
Alla rör i stallet fryser sönder, läckor, så det sprutar vatten överallt...

Vi fick stänga av värmepumpen i butiken, för vi trodde att den höll på
att gå sönder, men som tur är den ok, och vi har satt igång den igen...

Något som ger en lite gnista är att beställa nyheter nu till våren, och
att jag håller på att göra en helt ny hemsida, för jag ska ha e-handel...
Jag fick ju upp min efterlängtade hyll ovanför soffan, innan jul, men jag visar den nu!!!
Ni får ha det så bra ni kan i snöyran... Linda

1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!