fredag 4 december 2009

Tävling tävling tävling!!!!

Hej, nu håller GAMLA STALLETS BLOGG en tävling
om ett snyggt smyckesett ifrån " Pearls for girls"
ett halsband & tillhörande armband med vacker berlock..
Fin att ha till julfesten eller till nyår!!


Tävlingen hålls i samband med att vi öppnar upp ovanvåningen
i butiken den 12 & 13 DECEMBER.


Skriver du en kommentar om butiken & öppningen
så får du 1 lott, länkar du butiken till din blogg,
får du två lotter....


Lottdragningen görs på tisdag den 15 december!
Ni som gör inlägg anonymt, skriv ert namn i kommentaren.


LYCKA TILL Mvh Linda!

11 kommentarer:

  1. Hej Linda! Jag vill gärna vara med i din tävling och vinna dom fina smyckena! Du har en
    jättetrevlig blogg och fin butik!
    Kram från Gunsan i Skåne

    SvaraRadera
  2. hej
    och tack för så fin kommentar , vilka fina smycken, jag önskar såå att få vinna dem , självklar länkar jag
    kramis

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med en utlottning hos dig. Jag gillar din butik och blogg skarpt. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Ha en trevlig andra advent
    Kram Maria på Skolgatan

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning...Lycka till!
    Självklart vill jag vara med och vinna dina vackra smycken, länkar oxå!
    Härlig blogg och jäklars vad mycket dint du har i butiken! Återkommer gärna!

    Ha en fin adventssöndag!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Hej Linda. Så roligt för dig att du har gjort en ovanvåning. Skall försöka komma ut efter jul och kika i din butik..... inser nu att det är väldigt mycket som jag skall göra efter jul men så är det i dessa tider!
    Ha en bra vecka!
    Marie

    SvaraRadera
  6. Halloj Linda...=)))
    Ska försöka hinna med att kika bort till dej i helgen...=))
    Bor ju bara ca 5 km därifrån, så självklart ska jag försöka komma...
    Var på Videröra marknad o handlade lite av dej...=)) Både jag o min dotter var helt frälsta..hihi..
    Är såklart med o tävlar...Länkar oxå...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  7. Hej Linda!
    Roligt att du äntligen kan öppna din ovanvåning! Vi kommer ner om vi hinner i helgen... Lycka till!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Självklart blev jag sugen att vara med å tävla om smyckena när du berätta om det idag! Riktigt fina smycken : )
    Tack för en helt underbar butik!
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Hej Linda !

    Stort grattis till en lyckad helg i julens tecken önskar Katarina , Paul o Vilma

    Ser redan fram emot nästa år. Kram

    SvaraRadera
  10. So pretty. And also useful. I like when things are both!

    mothership3@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Oooohhhh!! Jag hoppas inte jag kommer for dent, hittade din sida o lade den till mina favvosar, sa mycket roligt o vackert o lasa! jag alskar butiken, o att utoka ar ju bara possitivt for oss som alskar dina vackra alster!! Hoppas jag inte kommer for sent till lottdragningen...
    kramar o God-Jul!!! Fran Pennie

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!