torsdag 17 december 2009

Lucia, pynt & bak!!

Hej, nu var det ett tag sen jag skrev, men det är mycket nu inför julen, men det vet ni väl..
Jag hade en jätte trevlig helg, med öppningen av ovanvåningen, många trevliga kunder,
Det är alltid trevligt att utbyta tankar med varandra!!!

På lucia tände jag min söta lucia & stjätngosse, min gamla luciakrona..
Vi tände 3 ljuset & hade en mysig morgon, min gosse sprang rundor som pepparkaksgubbe..

Jag har även hunnit med att pynta här hemma, fått in ett par små granar & en vacker stor.
Har satt hyacinter i en så fin kruka på fot, finns i butiken..

Sen får man ju inte missa den underbara julrosen, som jag har satt i en gammal form i köket!!

Har även bakat lussekatter, knäck, pepparkakor.. Har gjort ett pepparkakshus med min lille buse!!! Visar lite bilder!!

Vi har öppet butiken i helgen:

Fred: 13.00-18.00
Lörd: 12.00-15.00
Sönd: 12.00-15.00
Alla är hjärtligt välkomna!
Linda!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!