söndag 15 mars 2009

Ponny till gården!

Ja ha idag, har jag röjt lite mer i stallet,
jag ska nämligen få hit en liten gullig tjej,
med sin ponny till gården, som inackordering.

Det ska bli kul med lite mer liv & rörelse här på gården.
Det har varit lite ensamt här innan.

Min sambo har hämtat hö till hästarna, &
räfsat hela gården & padocken.

Jag har pyntat lite mer påskpynt, det är roligt,
att göra olika påskägg....
jag väntar på en leverans med varor till butiken,
hoppas att det kommer imorgon, ska lägga in nån
bild på nåt nytt, så fort det kommer..
Ha nu alla en trevlig kväll, innan det väntar jobb imorgon.
Kram Linda!!!!

2 kommentarer:

  1. hej linda vad kul att du skriver om mig och min häst jag älskar värkligen er och jag tycker att det är jätte rotigt att leka med johanes mvh vilma

    SvaraRadera
  2. tja lina du får värkligen skriva mer om mig och min häst mvh vilma

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!