lördag 14 mars 2009

Gjort Nytta!!!


Hej igen, jaha då var det lördag, skönt! Idag känns det, som att vi har fått gjort lite nytta. Det har varit rätt så skönt väder. Annars har jag inte kännt, för att göra nånting. Men idag har jag målat färdigt borden, jag pratade om, även tagit bild. Sen har jag städat & ändrat om i stallet, i sadelkammaren. Lagat ett stängsel till hästarna, som var av sen vi la jordvärme. Jag har även gjort vid utanför butiken, ett hemmagjort bord, så jag kan sätta upp vårsaker, blommor mm där. Min sambo, har satt upp eldosorna innan elektrikern kommer. Har pyntat, & gjort fler påskägg, även kört lite gräsklippare med min son Johannez, han älskar det!!!!
Han visst med en köttgryta, där emellan oxå!!
Nu ska jag titta på slagern, final idag!!
Ha nu alla en trevlig lördag!!! Kramar till er!!!

1 kommentar:

  1. Ditt bord blev riktigt fint...och påskägget, det är kul att pyssla och dona :-)
    Kram Lisa igen

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!